Tuesday, February 6, 2018

FEBRUARY GIVEAWAY by Lady in Red Planner

Assalamualaikum,..Hai,..Salam kenal dari saya (Mydue),..
Hahaaa,..dalam saya berblogwalking terjumpa pula Giveway nie,..
Jom la join Giveway dari Lady in Red Planner nie,..Support dan eratkan silaturrahim kita para bloggers,..😊
kalau bukan kita,siapa lagi kan,..hahaa
kalau bukan sekarang,bila lagi,..hihihii


Kepada Kawan²(hahaaa,..belum banyak kwn pn dalam nie) yang nak join sekali Giveway dari 
Klik jer banner d atas tu,..👆
x susah pon nak ikut Giveway nie,..

Syarat² penyertaan,;-
1. Terbuka kepada warganegara Malaysia
2. Mesti follow blog ini dan social media Lady in Red Planner : Instagram, Twitter (optional) dan like myFacebook Page as well.
3. Buat post giveaway ini dengan tajuk 'FEBRUARY GIVEAWAY by Lady in Red Planner' dan jawab soalan saya dalam post berkenaan : Apa yang anda suka baca dalam blog seseorang?
4. Copy banner di atas dan backlink ke entri ini.
 (Nie saya Copy Bulat² dari blog Lady in Red Planner huhuu,..jgn marah)


okey laa,..Pada saya apa yang saya suka baca dalam blog seseorang ialah;-
 saya suka baca informasi² yang berkaitan dengan lifestyle,ilmu² agama, info² keibubapaan seperti didikan untuk anak,info² tentang penyakit, tips² kesihatan,kecantikan dan decoration serta petua² tradisional,…
hehee banyak pulak yang disenaraikan kan,..Apa²pun saya suka baca bah sebenarnya,asalkan penceritaannya itu menarik,baru lah x boring nak baca kan,..betul x sis LZ dan kawan²,..Heehee,..Inspirasi itu datang dari setiap artikel² yang berkualiti,..even tulis santai² saja pon,kalau kata² dia tu masuk dalam jiwa kita,..Tetap dikira berkualiti kan,..x kisah la cara penyampaiannya bagaimana kan,..

Jadi,..Jom lah kawan² join 

Giveaway tamat 
 17 February 2018 at 11.59 pm
Pengumuman pemenang pada : 21 February 2018

HADIAH
De'Xandra Air Freshener x 5 pemenang



5 comments:

  1. Terima kasih Mydue, sudi join giveaway LZ..
    Good luck!

    ReplyDelete
  2. salam kenal dear..jalan sini jugak.. good luck. Meh join giveaway Mummy Ayu plak.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Mummy Ayu,..Terima kasih sudi jenjalan d sini,..okay Mummy Ayu,..nanti saya join Giveaway Mummy Ayu jgk,.. :>)

      Delete
  3. selamat bersegmen :)

    ReplyDelete

Hai,..
Tinggalkan komen anda di sini,..
Sudi,Datang Lagi,..
Terima Kasih,..

Follow Us @soratemplates